birceefe Arkadaşlar selam. 38+2 olduk. Kasıklarım fena ağrıyor. Sancı yok. Suyum da gelmedi. Ama akşamları özellikle doğuracak gibi hissediyorum. Sizlerin doğumdan hemen önceki belirtileriniz neydi, kasık ağrısı ve yürürken zorlanma yaşadınız mı?
Tazeanne0134 birceefe benim da en baştan beri kasık ağrılarım oluyordu ben doğum yapmadan 2 gün önce kasiklarimda hafif sancım vardı ama rahatsız edecek boyutta değildi ama o gece 2de nişanım geldi ve 1 gün sonra doğum yaptım gece yani 39+4de sancım başladı gece 2de 39+5de de gece 2.20de doğum yaptım
Didemmmmm birceefe bende 38+3 üm 3 gündür kasıklarımda ciddi baskı var. Hafif hafif yalancı sancıları hissediyorum.Geçen hafta nst de sancım çıktı ama açılma olmadı nişan ya da su gelmedi. Bekliyoruz bakalım 🥴 Perşembe de randevum var ozaman kadar doğururmuyum bilmiyorum 🤩🤩 Rabbim hepimize hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Una_Seda birceefe bende 39 haftalık olacağım yarın sadece sırtımda ağrılar oluyor, bazen de karnımda çok sertleşmeler oluyor. Yürürken hafif bi kramp giriyor başka da bir şey doğuma dair 😔
Mervemrym birceefe bende hep akşamları doğuracakmışım gibi geliyor 😅 gün boyu zaten yürümede zorluk yaşıyorum çatı kemiklerim ayrılıyor gibi hissediyorum ama gece olunca bel ve kasık ağrım başlıyor sabaha hiç bişeyim yok 😅😅
birceefe Tazeanne0134 Didemmmmm amiin. Benim de yarın randevum var bakalım çıkacak mı sancı. Çıkarsa beni hemen alır herhalde ameliyata. Bebeğinizin hareketleri azaldı mı peki ?
birceefe Una_Seda ah o sırt ağrısını hiç sormayın. Geçmiyor. Doğursak da rahatlasak bi 😀 Allah’ın izniyle 🤲🏼
Didemmmmm birceefe normalde sabah ta hareketliydi ama 1 haftadır bana göre akşamlar ı ve geceleri daha hareketli geliyor. Bel sırt ağrım çoğalıyor gün içinde
Plncnr-dnsn Didemmmmm aynı durum bende de var geceleri fırlıcakmış gibi oluyor bide vajinada elektrik çarpması gibi bi acı giriyor kasık ve bel ağrısı cabası 3 cm açıklığım var zaten ama su ve nişan yok hala napcaz bilmiyorum 🤦🏼♀️
Didemmmmm Plncnr-dnsn Rabbim yardımcımız olsun. Perşembe günü doktora gideceğim bakalım açılma varmı sancılar ne alem de göreceğiz🥴doktorum rahim ağzı uzunluğun gayet iyi 40. Haftaya kadar bekler oğlun demişti ama hayırlısı bakalım🙏🏻
Etraa Plncnr-dnsn 38 haftalık gebeyim. Benim bebiş de hep hareketli ama özellikle akşam ve geceleri coşuyor. Sağa sola aşağı baskı yapıyor. Ayrıca karnımda sertleşme hafif sancılarda oluyor. Her gece bu gece doğurabilirim diye başlıyorum herşey normale dönmüş olarak uyanıyorum😅. Doktoruma da sordum. Geceleri özellikle karanlıkta vücut oksitosin hormonunu fazla salgılar bu da kasılmaları tetikler dedi. İyi dedim. Yapacak çok birşey yok
Mervemrym Benimde ilk defa bugün hareketlerinde azalma hissettim 38+5teyim çok hareketliydi normalde ama çok hareket etmedi bugün
Plncnr-dnsn Didemmmmm amin inşallah canım cuma günü gitcem bende ama bu hafta ağrılar baya arttı kasılmamı sancı mı farkedemiyorum 40 a kadar gelmezse suni sancı ile başlatırız doğumu dedi korkuyorum valla suniden
Didemmmmm Plncnr-dnsn bana da haftaya konuşuruz demişti. Ne diyecek bilmiyorum 🤷♀️Dediğin gibi ben de kasılma ve sancıları karıştırıyorum 🥴 bakalım hayırlısı olsun hepimiz için inşallah 🙏🏻
ikiprensesannesiii birceefe gaz sancısı gibi bir sancı yaşamıştım ben. Bebeği de kalçamda hissediyordum afedersiniz popomda taşıyorum resmen demiştim anneme son gün ☺️