Hanımlar mrb 33 haftalık hamileyim bugn kontrolden geldim herşey normaldi çok şükür dünden beri vajinamda öyle bi batma öyle bir sızı varki anlatamam dakka başı lavabodayım afedersiniz öyle bişy de yok ama duramıyorum yarına kadar beklemem lazm dr ilaç verdi tek kullanımlık toz artarsa kullan die bende sağlık ocanda tahlil yaptırmak istiyorum yarına kadar evde uygulayabileceğim ne önerirsiniz