Helpmee Enisermgl üstteki bebeğin kalp atışları o cok güzel maşallah Ama alttakide sancı canım sayı 20 yi geçerse sancın var demektir seninki 100 hissetmiyormusun
Enisermgl Helpmee yok nasılsın dedi iyiiym dedimmm Eve geldim 37 haftalığım 😂😂 dogurmadımmm rutin nst şeysiiii diye girdim nstyeeee
Enisermgl patilibalik nerde bende o şans 😂😂 bi nst olmuş 60 lira 😂 girdiğimeee göre sancı çıkması iyi olmuşşşş 😂
Enisermgl Lutfiye67 kritik son 3 haftan her an ağrın sızın olur ararsın falan dedi aynı zımbırtılar işte 😂😂 sancın çıktı bi alttan muane edeyim yok 😂
Lutfiye67 Enisermgl kiz benim agrim cikti kendim hissetmiyodm alttan baktilar 4 cm acilmam warmis erken oldugu icin dogumu durdurdular 2 haftadir 4 cm aciklikla duruyorum😅
Enisermgl Lutfiye67 anaaa yok gızzzz ultrasonda baktı iyi suyu falan fistan Cumartesi gidicem bakalım ne dicek