Zub34 erbil beyin randevuları o kadar sıkışık olmuyor ki erken bence şuan ben bi cumartesi aramıştım en yakın salıya verebilirim dedi bana uymadı bi sonraki cumartesi yani 1 hafta sonraya aldım randevumu gittim :) bu arada biz çok memnun kaldık kendisinden ama alsanız da bi zararı olmaz sonuçta arayıp konuşursunuz sekreterle o kadar ileri tarihe veremem falan der zaten sıkıntı olursa ama dediğim gibi aceleye de gerek yok:)