Merhaba hanımlar ilk doğumumdan kalan dış basur memesi var ağrı sızısı yok, ikinci gebeliğim son aylardayım son ay kuaföre gidicem ağda için bu zamana kadar kendim yapıyordum ama basur görüntü olarak beni çok rahatsız ediyor, inmesi kaybolması için ne yapabilirim başına gelen varmı