Merhaba arkadaşlar birkaç gündür öksürük ve burun akıntısı vardı. Doktorum önermediği için aşı da olamadım ki her zaman çok dikkatli davranırım ama nasıl kaptım bilmiyorm bu gün testim pozitif çıktı. Bu haftalarda covid geçiren ve atlatan sağlıkla bebeğini kucağına alan arkadaşlar önerileriniz neler daha hafif atlatmak için neler yapabilrim. Yardımlarınızı bekliyorum.