aysenur_al Normalde 31 haftaligiz ama doktor kilosu 32 haftalık bir hafta önde gidiyor gelisimi dedi boyle bi durum yasayan var mi varsa erken dogum ihtimali olabiliyor mu ? Ve çatı muayeneleri kaçıncı haftada başlıyor acaba ?
bebegimizibekliyoruz1 aysenur_al Normalde 37 38 de çatı muayenesi yapılıyor ama ben 34+4 de oldum ağrım olunca bu gün oldum hatta gelişimi 2 hafta ileri ya da geri olması sıkıntı oluşturmuyor
elifinilki27 aysenur_al 18+6dayız birimde 1 hafta önden gidiyor doktora sormuştum bu iyi birşey mi kötü birşey mi diye iyi birşey demişti
aysenur_al bebegimizibekliyoruz1 Anladim duruma gore erken de olabiliyor o zaman teşekkür ederim umarım sagsalim gelir bebeğiniz ☺️
aysenur_al elifinilki27 bende sordum da erken de gelebilir ama gelisimi onde dedi nst istedi sonuclar temiz dedi bakalim hayirlisi insallah