Kızlar oğlum 2 yaşında ve 2.ciye hamileyim. 2.ye hamile olduğumu öğrenince işten ayrıldım ancak bu devirde tek maaşla zor oluyor. Evde para kazanabileceğim bir iş var mı sizce? Yada sizin yaptığınız yönlendirebileceğiniz? Katalog işlerinden hoşlanmıyorum farmasi, avon, gano falan düşünmüyorum