Deniz_yavuz Bu devlet hastanelerinde resim vermiyorlar bebeğe de baktirmiyolar ben oğlumun yüzünü hiç göremedim sizde durum nasıl?
deletedmom87894 Deniz_yavuz neden vermiyorlar acaba Eskişehirde veriyorlar hep ne zaman istediysem verdiler senin söylemem şazıö söylüyormusum
Ece003 Deniz_yavuz bizim buradaki devlette veriyorlar ama özeldeki kadar net değil hiç bir yeri belli olmuyor
Aylinnnnnnn Deniz_yavuz özeldeki doktorrum vermiyor usb ye aktarim yapıyor video ve fotoğraf olrak izmirrde devlet hastanesi doktorum hep 2 tane olarak veriyor sağolsun
Ceysii01 Deniz_yavuz benim gittim yerde bende vermezler saniodum herkes öyle diyince ama her gitmemde veriyo doktorum bayada kaliteli goruntu ama ekranda bende hic gormedim genellikle özele gidiorum yoksa bebegi gormek mumkun degil