Ankara şehir hastanesinde takipliyim. 39+2 haftalığım şu an. Geçen hafta kontrolümde yani 38+2 iken gittiğimde 37 haftalık ölçülen bebeğimi bugün 35-36 haftalık ölçtüler🙄 Bugüne kadar hiç böyle 3 haftalık bir geri hafta söylenmedi ölçülmedi. Bebeğiniz minyon diyorlar geçen hafta daha ileriydi diyorum yok geçen haftada aynıymış diyorlar. Elimde ölçüm kağıdım olmasa kendimden şüphe edicem. Bebeğim çekti mi yani anlamadım? Yarın başka bir doktora gideceğim ama canım sıkıldı. Bu haftalarda bu şekilde bir durum başına gelen var mı?