HaticeeC Bttlll ilk doz 20.haftada oluyor kuzum saglık ocağından arayıp çağırmaları gerekiyordu aslında ikinci dozuda ilk dozdan bi ay sonra yapıyolar
Gizemin-minnakI @HaticeeC sınovac olmanın koruyuculuğu yok maalesef ki sınovac da olsanız bir doz biontec olmanız gerekiyor . Ben 20. Haftamdayken yaptırmıştım . Öyle ağır falan da gelmedi . Kol ağlıyor sadece
Fasulyem2 Alka ben de 2 doz sinovac oldum hamilelikten önce. şu an 14 haftalığım siz kaçıncı haftada biontech oldunuz?
Esrayel Fasulyem2 ben 16 haftalık oldum bugün hemen gidip 2. Doz aşımı oldum doktorum ol dedi biontek oldum
Fasulyem2 Esrayel bana de biontech dedi hamile kalır kalmaz bile yaptırmamı istedi de ben de 12 haftayı beklemek istedim şimdi 16 yı bekliyorum organ gelişimini tamamlasın inşallah sonra olucam