Busra_y Bugün kasığimda bebeğin başını hissediyorum geçmek bilmeyen bi ağrı var başına gelen var nasıl geçicek :(
2-prensesannesiii Busra_y Benimde 25. Haftadan beri baş aşağı ve kasığımda hissediyorum şuanda 32 haftaligim yine aynı . Sanciniz düzenli ve kasılmalar oluyorsa doktora gidin
Nazlimsu Busra_y bugün bende dr a gittim 31 haftaligiz bebek baş aşağı pozisyon almış dedi bende biraz yürüyeyim zannedersin bebek çıkacak.
Busra_y kucukhobby-11 uzun süredir ağrıyor bir durup bir başlamıyor artık kasigimda acimayada başladı
Busra_y Kasığıma yerleşti ağrı bi gidip gelmiyorki artık kasigimda acimayada başladı ikindinden beri ağriyor kasilmamda 3 4 kere olmuştur
Busra_y Turit sizde orda kafası olduğunu hissediyormusunuz ilk kez bu kadar çok ağrım oldu erken doğum riskimde var korkuyorum
Turit Busra_y hissediyorum ve çok baskı yapıyor ağrım oluyor erken doğma riskim yok ama baya baskı ve dediğin gibi ağrım oluyor inşallah yavrularımız sağlıkla gelsin rabbim seninde yavrunu korusun .👼🏻🤲
Busra_y Nazlimsu ilk ağrı ile sonra acımaya başladı şimdi geçti şükür Rabbim zamanında sağlicakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻