Pammuk ben gebelik oncesi her sene 6 ay demir yuklemek amaciyla kullanirdim. Kesinlikle diger demir ilaclarina gore kabizlik yapmadigi icin iyiydi :D baska ilaclar da denemistim ama bu sizi rahatsız ediyosa hemen gidip degistirin. Seker gibi tadi basta hamile olmayan halimle ben de zorlanmistim ama vucudumu hic zorlamamisti. Gebeligin ilerleyen haftalari muhtemelen ben de kullanacagim yine 😅