Cilekliruyam bende suni sancıyla doğum yaptım . acı eşliğine bağlı sanırım ama , ben ölüyorum falan demedim . kolay değil elbet . ama epidural isteyin . 4 cm e kadar gayet katlanılabilirdi . 4 cm olunca ben getirin dedim o anesteziciyi burayaaaaa 😂😂 ilk doğum olmasına rağmen 4.5 saatte falan doğum yaptım . üstelik ben riskli gebeydim , 5 ay tuvalet harici kalkmadan yattım ona rağmen