Ozlemmpapatyaa kızlar 22 haftalıgım ve belim agrıyor bazen de karnım bu şikayetleri olanlar burda mı 🥺 sizinde böyle mi acaba ?
Dmlbrhn Ozlemmpapatyaa merhaba ❤ benim karnim degil de, bel agrisi oluyor ozellikle geceleri sol tarafima yatarken. Doktorum bebek büyüdüğü icin normal oldugunu soyledi canim. Korkulavlcak bir sey yoktur emin ol🤲 Allah yardimcimiz olsun
Ceysii01 Ozlemmpapatyaa benim ikiz 19haftadayim benim basindan beri hep agrim var malesef 1 haftadir hep karnim agriyo idrar tutuyomusum gibi rahatsizlik var alt karna dokunun aciyo gibi
Ozlemmpapatyaa Dmlbrhn sagol canım bide benim kanımda pıhtılaşma cıktı acildekiler hemotolojiye gitmem gerektigini söyledi ama hemotolojiyede gitmek icin dahiliye gitmek gerekiyormuş 🤷🏻♀️ iyice kafam karıştı bi bilgin var mı
Ceysii01 Ozlemmpapatyaa okadar cok gittimki korkudan muayne olmaya herseye bakiyo bisey yok diyo gecen ay hem idrar tahlili hem kültür verdim temiz cikiyo bi sebep yok ama agriyo karnim bazen taş gibi oluyo yirtilcak gibi yarin tekrar gidicem muayneye sanada söylerim ne dicek
Ozlemmpapatyaa Ceysii01 ne dedi canım acaba benim bide vajinamın üst tarafında batma da olmaya başladı
Ceysii01 Ozlemmpapatyaa cnm doktor uzunca muayne etti bugun ve hiç bir sorun yoj sükür söyledim şikayetimi karin genisliyo yirtiliyo dedi gerginlik ve agri buyuzden ayrica bebeklerde büyüdü icin rahatsizlik hissi oluyomus vucut adapte olmaya calisti icin bi krem yazdi onu al sür dedi