Arkadaşlar ben 5 hatfalık hamileyim.Lekelerim çok vardı geçen pazartesi doktora gittim progestan vitamin falan verdi lekem cok azaldı.Ultrasonda bebeğim gayet normal mercimek büyüklüğündeydi bugün haftam doldu kalp atışını dinlemeye gittim ama doktor bebeğinde gelişim yok dedi ama sanki bir tık büyüme var gibiydi🥲Doktorum 10 gün sonra gel bebeğinde gelişim yoksa gebeliğini sonlandırmak zorunda kalacağız dedi.Kesin düşük olur mu🥲 Başına gelipte bebeğini sağlıkla kucağına alan oldu mu?😪