Glshhhh94 Kızlar tansiyon,şeker,kan değerlerik herşey normal.Ama sabah ağrıyla kalkıyorum akşam ağrıyla yatıyorum günlerdir böyle.Benim gibi olan var mı acaba aranızda🙈
Canselyaren Glshhhh94 bnimde 23 haftalik cnm 21 den beri ağrıyor felaket bnimde tansiyokvs normal herşey
asude456 Glshhhh94 bende öyleydim gizli şeker çikti bende bir şeker yuklemesi yaptirin , insülin ve diyete basladim bas ağrim gecti
1papatyahikayesi Glshhhh94 Bnmde son 1 aydır aynı sen gibi başım ağrıyor bende 24 haftalık oldum 1 ay önce baş ağrısı ve dudaklarda karıncalanma şikayeti ile doktoruma gittim bebek ii nörolojiye gitmen lazım dedi bizlik bişey yok dedi. Tabi ben gitmedim vereceği ilaçları alamam diye bende de sinüzit ve migren var sinüsler devamlı tıkalı başıma ağrı yapıyo 4 gün önce de şeker yüklemesi yaptırdım sonucum ii çıktı şükürler olsun tansiyon iyiyse vitaminler düşünce de oluyor sanırım
Glshhhh94 Canselyaren Yaa ilaç falan içiyomusun peki inşallah geçer ilerki haftalarda da kurtuluruz mahvetti beni🙈
Canselyaren Glshhhh94 yok cnm aslında migrenim olup olmadığını da bilmiyorum ki ama asla basım agrimazdi
Glshhhh94 Canselyaren Anladim canim migrem daha da beter Allah korusun.inşallah bebişleri sağlıkla kucağımıza alırız 🤗
Glshhhh94 asude456 Doktorum bi sonraki kontrolde yapcam dedi 2 hafta var inşallah cıkmaz ya normal bakilan şekerim insülinim falan normal ama yüklemede değişiyor sanırım değilmi
Glshhhh94 1papatyahikayesi Anladim canim insallah benimde iyi cikar seker yuklemem bakalim haftaya yaptiracagim dün detayliya girdim bebek iyiydi bi sorun yoktu bendede önceden migren vardi feci ataklar yasiyordum birazda ona bagliyorum ama inşallah hepimizin geçer ağrilari ve önemli bi nedeni yoktur🙏 bebişler iyi olsun yeterki
1papatyahikayesi Glshhhh94 aynen cnm tek onlar ii olsunlar da hepimiz tereddüt ediyoruz zor bi süreç.. Herkesin derdi kendine ağır Bnmde tüp bebek zaten en ufak bişey de endişe ediyorum insülin direncim olmama rağmen yüklemede çıkmadı sürekli siyer halinde olduğum için. Kilom da vae6hwp dikkat ediyorum sende dikkat et yediklerine umarım çıkmaz