Eylulakbag Oğlumun adını Abdullah koymayi düşünüyorum babamin ismi yanına uzun olmasın diye kısa isim istiyoruz fikir verirmisiniz hanımlar
RumeysaNur34 Tek olarak daha iyi cNım hem uzun ya benim oğlumun adı da Abdullah ek bir isim koyalım demişti eşim ama ben istemedim
RumeysaNur34 Eylulakbag tabi yinede son karar sizin canım hani isim uzun ikinci adlar zaten çok kullanmıyor kısa da olsa uzunda
Dmlbrhn Eylulakbag Abdullah ismi uzun heceli bir isim oldugu icin yanina tek heceli bir isim daha uygun olur ❤❤❤ Abdullah Pars bence de guzel bir isim oldu ❤
110710 BAbanızın ismiyle seslensinler isterseniz ikinci kısa ismi koymayın yoksa herkes kısa olanı tercih eder bide dah eski köklü bi isim olduğu için zamane isimleri pek uygun olmuyor tek gayet iyi😊