ZeykemKaya Herbalıfe ın omegasını kullandım 4 ay falan sımdı 36 yız bıraktırdı doktorum artık gunde 1 tane alıyordum aksam yemeklerınden sonra
Dyg34 Nisanesra bende regenist mi ne öyle birşey kullanıyorum doktor söyledigi şekilde birgün ara ile alıuorum