İyi akşamlar arkadaşlar.
8+3 bugün kontrolüm vardı doktor kanama gördü ultrasonda. Bi tane fitil verdi progestan diye. Çok büyük değil kanaman dedi ama yine de dikkatli olmak lazımmış. Başına gelen var mı? bide şeyi merak ediyorum o kanama ilacı kullandıkça yok mu olacak yoksa ilerlemeyecek mi?