ogretmenanneyimm 1 takım önü düğmeli pijama, bir takım sabahlık lı gecelik tk aldım. Ne olur ne olmaz diye de bir tk evden normal hafif kalın bir pijama tk koydum 🌼bence setler çok gereksiz eğer ki bir fotoğraf vs çektirmeyecekseniz tabi ki, mesela çok iç gösterdiğini söylüyorlar o yüzden ben gecelik ve pijama mı siyah aldım rahat rahat koridorda yürüyeyim gelen giden olursa rahat hareket edeyim diye