Burda okadar çok negativ çatı muayenesi okudumki. Çok korkuyordum zamanı gelince naparim diye. Bugün spontan çatı muayenesi oldum. 37. Haftamdayim. Eldiveni giydi jeli sürdü ayaklarımı kendime doğru çektim. Ben tabi çok tırsıyorum ve korkuyorum. Kendimi kasmamak için doktora sorular soruyorum 😅 şuan yapıyorum diyor doktor bana, ben nasıl yani hiç birşey hissetmiyorum diyorum 🤣 3-4 saniye sürdü bukadar.
Birde ben kendimi otomatikman çok kasan bir insanım. Kendimce Cook hafiften ikinir gibi yaptim kasmayım diye. Okadar mutluyum ki şuan.
Boşuna stres yapıp korkmusumn🤦