Yanne Kızlar 4+6 yım ıhlamur tüketiyorum sizce bir sakıncası varmı? Doktoruna soran varmı? Cuma günü kontrolüm var o zaman soracağım ama tüketen anneler varmı?
Glsh14 Yanne hamilelikte sadece ihlamur bide nane limon iciliyor diye biliyorum.ama tabi abartmamak lazim ben 10 haftalik hamileyim sadece bi kere ictim o da grip olunca
Yanne Glsh14 ben çok sevdiğim için baya tüketiyorum ama artık içmicem. Hayırlı olsun sizinde sağlıkla gelsin.
Glsh14 Yanne amin canim insallah hepimizinki saglikla gelsin🙏çokta fazla tuketme canim internettende arastirabilirsin ihlamur hamileler icin faydali gribe karsi ama abartmamak lazim