Herkese merhaba 38+6 da yarın sabah sezeryana giriyorum 9 ay nasıl geçti anlamadım ama gebelik süresi hem çok güzel hemde stresli bir serüveninin sonuna geldik spinal anestezi ile olacağım önerileri var mı tecrübeli annelerin mutlaka yanına şunu al yada yap dediğiniz