Esrakly 40+4 haftalığım hiç sancım yok yarın suni sanci verilecek yatışım var sizce suni sancıyı daha kolay hale getirmek için ne yapmam kazım sancıyı hafifletmek için felan
Zehra9616 Esrakly imkanin varsa yuru en iyisi o yatarsan sanci cok daraltiyo saglikla al kucagina insallah
Sedapolat Esrakly demekki yalnız değilmişim 40+3 oldum uyarı verdi doktor hala sancı yok yarın doktora gidicem bakalım ne dicek 🤷♀️