40.haftamıza girdik doğum için son 6 gün normal doğum için bekliyordum ama kızımın geleceği yok gibi bugün kontrolde plesentanın yaşlanmaya başladığını ve en geç pazar günü doğmak zorunda olacağını söyledi doktorumuz🙄 sezeryan olacak pazar günü başına gelen var mı?