Merhaba anneler
Şeker yüklemesi için hastanelerin kadın doğum bölümünemi gitmek gerek dahiliyemi normalde gabelik takibi yaptığım doktor özel muayenehaneye gidiyorum şeker testini devlet hastanesinde yaptıracağım.Şeker yüklemesi yaptırırken rahatsızlanan varmı bi yan etkisi oluyormu yaptıranlar bilgi verirse sevinirim ☺️