merhaba hanımlar, bebeğim 2 aylık ve fransadan türkiyeye yolculuk yapacağım 3.5 saat ilk uçağım daha sonrada 1 saat 55 dk ikinci uçağımız var.
bebeğin pusetini uçağa alıyorlar mı? bebek için ekstra koltuk alımı nasıl oluyor normal yolcu gibi mi almam gerekiyor?
bebeğim biberonla besleniyor yanıma mamasını emziğini alacağım birkaçta sevdiği oyuncağını..
kanguru konusunda kararsızım alsam pratik olur mu?
veya bana başka tavsiyeleriniz neler? cevap verenlere şimdiden çok teşekkürler 🌸🌸