tugbak_ Kızlar merhaba,24.haftamda tek doz tetanoz aşısı oldum sağlık ocagindaki hemşire tek doz yapıyoruz yeterli dedi.Doktorum 2 doz öneriyorum ben dedi.suan 29.haftadayim sizler nasıl olmuştunuz?bende 2.doz u düşünmüyordum kafam karisti
Selin12- tugbak_ canım ben 27+5 haftalık hamileyim daha bugün 2. Dozumu oldun ve 5 e tamamliycam ben cennet yaptir
Cansudkmts tugbak_ valla ben 2 kez oldum tetanoz aşımı doğumdan 3 ay sonra tekrar vurulmak içim gün bile verdi bence vurul
asil58 tugbak_ iki doz vurundum canm bende doktorum 2 doz vurun demişti..sadece covid asisi olduysan 15 gun ertele tetonoz aşıni demisti o kadar
Anneminik Ben tek doz oldum kendi istegimle saglik ocagi cagirdi ama kagit imzaladim istemedim cok agrim oldu kolumda gereksiz gordum
Alp52 @tugbak_ ben ilk cocugumda ilk dozu 20 haftalıkken oldum ikinci dozu 24 haftalıkken oldum 1 ay sonra oluyo simdi ikinciye hamileyim sağlık ocagindaki doktor 1 doz yapalım yeterli dedi ben yinede kadın doğum doktoruma sorucam
Cansudkmts Aynur47 gebelik döneminde tetanoz anne ve bebeğin yaşamını ciddi ölçüde tehdit edebilir. Bu nedenle anne ve bebeği korumak için tetanoz aşısı yapılması gerekir. Tetanoz aşısı olan anneden bebeğe geçen antikorlar hem gebelik döneminde hemde doğumdan sonra bebeği korur ve evet kolu çok ağrıtıyor ama bir kaç güne geçiyor zaten
Aylinsertsu tugbak_ 22 de bir tane 25 tede bir tane oldum sağlık ocağımda, özel doktorumda 2 tane önerdi
Algorab tugbak_ 1 ay once ilk dozumu olmustum bugun 2.dozu oldum 26.haftamdayim.6 ay sonra da 3.doz için gun verildi.Ben olunmasi gerektiğini dusunuyorum hem bebeginiz hem sizin icin gerekli.