Glrsfa Merhaba anneler 2 li 3 lü 4 lü tarama testlerini yaptırdınız mi?veya sıvı aldıran oldu mu?Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Esmaonur Glrsfa ben ikili testi yaptırmıştım. Herhangi bir risk çıkmadığı için üçlü ve dörtlüye gerek yok dedi doktorum o yüzden diğerlerini yaptırmayacağım
Cansudkmts Glrsfa ben ikili testi yaptırdım birde detaylı ulturosyona girdim karnımdan sıvı filan aldırmadım detaylı girince sıvı aldırmak zaten riskli
Sibel_l3 Glrsfa 2lim temiz çıktı diğerlerine gerek yok dedi doktorum, ama detaylı için randevu al dedi
Cansudkmts Glrsfa aslında degil diyemem risk var ama su var eğer ikili kötü çıkarsa diğer testlere başvurulup en son çare onu yapılıyor