Balipegim Bende aldıklarımı hep 0-3 ve 3-6 aylık alıyorum yenidoğan olarak sadece iç zıbın aldım 1 tane de hastane çıkışı yenidoğan 2 3 tane de 0-3 aylık hastane çıkışı şeklinde aldım çok çabuk büyüyorlar diye, ama ilk zamanlar zıbın alt vs çok ihtiyaç da oluyormuş yani bebişin durumuna göre alırsın doğduktan sonra