İyi aksamlar 7+3 hamileyim geçen hafta kontrole gittiğimde troitim yavas calistigi için doktorum hap verdi kullanmaya basladim ama o gunden beri ishalim gecmiyor bugün 5. Gün bu sabah tekrar doktora gittiğimde söyledim doktoruma ama bu haftalarda ilaç kullandirmak istemediğini haftaya kadar geçmezse tekrar gelmemi söyledi.bu durumu yasayan var mi yada nasil gecirebilirim ishali dogal yollarla yardımcı olabilir misiniz?