nedenolmuyor01 bugun gittim kuyumcuya. Ceyrek altınlarım vardi eşime lazım oldu bozdurduk. Bir de rahmetli annemden kalan 22 ayar seti falan var. Onu da bozdurmayı düşünüyoruz. Doğum parası için. Kuyumcu düşse bile yine kar edersin dedi ki biz 11 Ekim civarı sorduğumuz zaman ile bugün arasında 16 bin karimiz var. Acelesi yoksa bozdurmayin bence ya da cumaya kadar bekleyin