Bugün uyandımdan beri kasıklarımda ağrı vardı geçmek bılmeyen kasık ağrısı
Doktora gıtım çok şükür bebeğim de sıkıntı yok idrar verdim doktorum kum Döktüğümü söyledi serum fln takti ağrı gecsın dıye ama tam geçmedi şuan bıraz agrım var bu kumu nasıl dökebilirim çok kötü agrım var şuan gıne hastaneden yenı geldım ağrı devam ediyor gıne 😢😢😢