Snnrkrk Merhaba hanımlar 12 haftalık hamileyim sizce eksik almaya başlamak gerekir mi ? Son aylara mı bırakmak lazım malum yıl başında herşeye zam gelecek :( ihtiyaç dediğim mesela bebek arabası temizlik gereçleri kendi ihtiyaçlarım kıyafet değil :)
2-prensesannesiii Snnrkrk bence daha erken ben 25. Haftadan sonra aldım.herseyini. ama tabi karar sizin
merhababebik Snnrkrk ben almayı düşünmüyordum ama aldığım 3-5 şeyin bile ne kadar zamlandığını görünce almaya karar verdim