Busrasahinnn Merhabalar ,kız bebek isim önerileri alabilirmiyim ,şuan aklımdaki isim Masal ama tam emin olamadığım için önerilerinizi bekliyorum💕
Laleozkan_09 Busrasahinnn benim de kızım olacak Allah nasip ederse Esila alin koyacağım🥰🥰 size de fikir olur. Bebeklerimize isim koyarken ismin anlamı ve karakterik özelliği de çok etkiliyor hayatlarını. Onları da araştırmak lazım 🥰
BenEsra Busrasahinnn bende masal düşünüyorum kız olursa 🥰 erkek olursa eşim Ertuğrul istiyo bende Ayaz birleştiririz artık 🤣
Gzm23 Busrasahinnn masal çok güxel bir isim bnde cinsiyeti bilmiyorum kızsa ya asel lina Yada masal düşünüyorum
Laleozkan_09 Tuliy5 Esila alin dedik ismi için. Ben Esila koymak istedim hem kuran da geçiyor hem de anlamı çok güzel. Alin ismini ise ablam istedi onu kırmak istemedim. Erkek olsa Ali koyacaktık ona istinaden ikinci bebek erkek olursa uyumlu olsun diye Alin dedik ama yine bi araştırayım onu da
Tuliy5 Laleozkan_09 Esila Kuran’da geçiyor ama onun da anlamı çok güzel değil canım 😔 Sabah akşam rabbinin adını anan olduğunu söylüyorlar ama öyle bir anlamì yok maalesef. Esila sadece akşam demek.
Laleozkan_09 Tuliy5 ben araştırdım sabah akşam rabbini an diyor. Namaz vakitleri manasında. Akşam olduğunu hangi kaynaktan öğrendiniz 🤔
Tuliy5 Laleozkan_09 Kuran’dan https://acikkuran.com/76/25 Esila akşam demek. Kuran’da geçtiği ayet Sabah akşam rabbinin adını anan. O tüm ayetin anlamı, Esila’nın tek başına anlamı değil. Eminim bu konuda. Diyanet’i aramanı da tavsiye ederim canım