Zlhiso 34. Haftaya girdik bugun 10 gun önden gidiyor bu dogum zamanini etkiler mi bende surda bekliyim
behrem 19+4'teyim aslında ama bebek 21+2'de gözüküyor. inşallah bu bir problem değildir. doktor önemli değil dedi ama her gittiğimde arası açılıyor tarihlerin. en başta birkaç gün ilerdeydi, sonra bir hafta oldu, şimdi neredeyse 2 hafta fark var. insan endişeleniyor ister istemez. bu şekilde doğum yapanlar yazarsa biz de öğrenelim bakalım 🧡
ArzuGl 24. Haftadayım ayrıntılı ultrasonda 2 hafta önde dediler ama doktorum 2 hafta değil 5 gün ileride dedi. Bi sonraki muayenede şeker testi yapalım bişey çıkmazsa gelişimiyle ilgili önemsiz bir durumdur dedi. bildiğim kadarıyla 3 hafta önde olursa sıkıntı oluyor 1-2 hafta normal.