Kusciviltisi Bizde daha termostat almadık 45 te açıyorum bende ev ısınınca 40 düşürüyorum evim güneşte alıyor o yetiyor zaten gecede 40ta bırakıyorum zaten sıcakta yatmak burnu tıkıyor ama oda sıcaklığı ideali 23 diye aklımda kalmış. Gün içinde ayağında çorapları ve patikleri oluyor şardonlu eşofman altı ve sweet giydiriyorum gece uyurkende yarım kollu atlet ve uyku tulumu üstünü örttürmüyor bu şekilde benimde aklım onda kalmıyor. Zaten göğsüne ve sırtına bakın sıcaksa üşümüyordur