ebru8984 Arkadaslar Merhaba aranıza yeni katıldım ben birsey sormak istiyorum bebeğin kalp atışını ve keseyi ne zaman duyabilirim. Ben tup bebekle hamile kaldım da merak ettim.
Haticeyildiz ebru8984 bende tup bebek annesiyim allah kucagina almayi nasip etsin canim keseyi 5 bucuk haftalikti gorduk kalp atisinida 8.haftada dinledik 😊
Bahar1187 ebru8984 6. Haftada kese 7.haftada kalp atışı duyuluyor ama istisnalarda olabilir gönlünü ferah tut daha çok başındasın sonra vakit geçmek bilmiyor öyle mi böyle mi derken 😊
Cigdembakar ebru8984 merhaba hayırlı olsn ☺ bende tüp bebek annesiyim 6. Haftada çağrdılar ilk muayneye hem kese hrm bebeği gördük kalp atışınıda ogün duyduk 6+0 dım darısı inşallahhh sana 🙏
tubatayfun ebru8984 ben asilamayla hamile kaldim ve kanamam oldu icin 6+4 de gitdim kalp atislarini gordum bugun kontrolum var ve cok heycanliyim ve cok korkuyorum siz kac haftaliksinoz
ebru8984 Haticeyildiz çok teşekkür ederim dediğim gibi ben yeni uyeydim cevaplar gelmiş ben hiç görmemişim 😊😊 bana da 3 ocak da gel dediler sanırım kese ile kalp atisina aynı anda bakacaklar çünkü suan hesaplamalara göre 4+3 gebeliğim 🙈
ebru8984 Bahar1187 çok teşekkür ederim dediğim gibi ben yeni üyeyim yazıma cevap vermisiniz ama ben yeni gördüm 😊 doktor bana da 3 ocak da geldi dedi suan hesaplamaya göre 4+3 sanırım kese ile kalp atışını aynı anda bakacak
Evrem94 Bende tup bebekle hamile kaldim canim yanliz degilsin 4 haftalikken keseyi gördük 7 haftalikken kalp atisini duyduk elhamdulillah ❤