Aysenur345 Merhaba hanımlar ben 3 aylık olucam bu hafta tam ama leke geliyo kan parçası gibi korkmalı mıyım vede karnım ve belim ağrıyo bu da normal mi?
mervebuglemtkn Aysenur345 şuan kalkıp gitmelisin ne demek leke kan 🤦 lütfen şimdi gider misin acil servise
guzellanne Aysenur345 acile gitmelisiniz. Kanama olması iyi değil ultrasonla doktorun bakması gerekiyor geç kalmayın hemen gidin
2melekannesi_ Aysenur345 burada neyin cevabını verelim ki biz size acilen doktora gitmelisiniz zaman kaybetmeden
designermom Parça şeklinde olması tehlikeli bence hic beklemeyin her türlü lekelenme ve kanamayı zaten tehlikeli biliyor doktorlar
lunam Aysenur345 Allah korusun perşembe çok geç olabilir. Parça şeklinde demişsiniz bi de. Bence hemen acile gidin.
Selin12- Aysenur345 canım hemen acile git hanileligin hiç bir evresinde kanama normal degil birde sizin parça şeklide geliyormuş Allah korusun düşük bile yapabilirsiniz