N3F3RT4RI Hanımlar merhaba, ikili test zamanımız geldi doktor muayenede 13. Haftada görüşelim dedi, sekreter randevu tarihi verdi ama 12+4 e denk geliyor. Sizler kaçıncı haftada ikili test yaptırdınız?
Dilaraa_16 N3F3RT4RI merhaba banada 11. Haftaya kadar yaptırmalısın dedi çünkü 12. Haftadan sonda yanlış gösterebiliyormuş sonuçları
smuhadov Merhaba 11-14 hafta arası yapılıyor 2 li bizde 12+2 de yaptırdık hayırlısıyla sonuçları bekliyoruz 🤲🏻😇