ne kadar sürdü tarama testiniz ben bugün gittim özele , 5 dk dahi sürmedi . o da bebek çokkk hareketliydi ense kalınlığını ölçebilmek için uğraştı yani . ense kalınlığı baktı , burun kemiği oluşmuş , kalp atışı var tamam dedi kaldırdı 😡😡 benim hastanemde fiyat yüksek diye başka hastaneye gittim bin pişman oldum yani . normal muayenede bile 15-20 dk bakıyor doktor . bi de güya muayene+ikili tarama lafta . cinsiyeti de söylemedi . çocuk oldukça hareketliydi bacak arasını bile açtı .. hatta ben çıkıntı gördüm . bi oğlum var . aaa bu da erkek heralde dedim . belli olmaz şimdi 1 ay daha bekleyiver dedi . sinir oldum çıktım . oğlumu 11 haftada devlette söylemişlerdi