Acemianne12 Ben bu sezeryan doğuma karşı olan istemeyen insanlara anlam veremiyorum miss gibi çok rahat bir doğum şekli sezeryan insan niye illa acı çekmek isterki 6 ay önce sezeryan doğum yaptım ohh ne rahatmış valla hiç doğum sancısı da çekmedim illaki normal doğum da rahattır ama ne gerek onca sancıyı çekip kendinizi paralıyorsunuz bu sezeryana olan ön yargıyı anlamıyorum
KadersizMelek Acemianne12 riskli sezeryan ameliyatlarından haberiniz yok sanırım?? Tabiki her iki doğumda da riskler var ama bir kadın vücudunun en sağlıklısı normal doğum diyor tüm doktorlar. Hamilelikte çıkan plasenta riskli grupların geneli sezeryan olduğu içinmiş mesela.
Lulemom Acemianne12 bende 3 ay önce sezaryen oldum. Bebek gibiydim valla sıfır acı 😄 sonrasında bile herkes şöyle zor böyle zor diyodu. Ben kendi kendime yatıp kalkıyodum. Hatta beni rahatsız eden bantmış. Bant çıktı daha rahat hareket etmeye başlamıştım. Dikiş yerimde hissizlik bile yok. Hiç pişman değilim iyi ki sezaryen olmuşum 😄
AdenEva Acemianne12 çünkü bebeğin doğum kanalından geçmesi, sağlık, doğallığı, insan doğasında oluşu, iyileşme süreci, vücudun kendini toparlama süreci vs bu sebeplerle normal doğum istiyorum 😇
Blossom Acemianne12 Normal doğum da sezaryen doğum da bir doğum şekli. İkisinin de kendine göre riskleri, artıları, eksileri var. Annenin ve bebeğin sağlığı için hangisi gerekliyse o yapılır. Bunları tartışmak çok gereksiz bence.
Mariamu Deletedmom93284 Bende normal düşünüyorum asla da korkmuyorum bence böyle şeyler fikirlerinizi değiştirmesin ☺️🌹
minnosannesiii Deletedmom93284 canım 2 gün önce doğum yaptım emin ol son dakikalar hariç herşey çok basit zaten o yola girdikten sonra dönüşü olmadıgı için dişini sıkıyorsun ve 1-2 en fazla 3 ıkınmada balık gibi çıkıyor bebiş sonrası büyük rahatlık
Deletedmom93284 Mariamu inşallah güzel geçer hepimiz için 🙏 hafif korkuda olsa normal doğum cazip geliyor
KadersizMelek Mariamu kesinlikle size katılıyorum keşke bende ilk doğumumu normal yapabilseydim,şuan ikinci gebeliğim ve plasenta eski sezeryan dikişime yapışıkmış ameliyatım çok riskli. Kanama çok olur yada rahmini alabiliriz hatta masadan kalkamama durumu bile var dedi doktor. Sezeryan da öyle hafife alınacak bir şey değil bence
Minosmi Lulemom gerçekten mi benim bu ikinci doğumum olacak bu sefer özele geldim ilk devlet hastanesiydi çok ağrı çektim sezaryendi ve göbeğimde hissizlik hissi çok var ve beni rahatsız ediyor. Sizin işlem nasıl olduve tavsiyeleriniz var mı tekrar aynı ağrıları çekmekten korkuyorum açıkçası ne kadar özelde olsa mesela epidural uygulattınız mı
Mariamu KadersizMelek Rabbim sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah iyi düşünelim iyi olsun 🤲🏻❤️
mervebuglemtkn KadersizMelek Allah korusun seni de bebeğini de inşallah sağ salim kucağına alırsın 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
ikizlerin_annesi__ KadersizMelek canım benimde plesanta aşahıdaymıs ama korkma yuları çıkıyor diyorlar inşallah seninde çıkar 🤲🏻🤲🏻 Benimde ilk çocuğum ilk duyunca çok üzülmüştüm ama Allah’a sığındım inşallah sağlıkla kurtuluruz bebeğimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Ankakusu35 KadersizMelek sezeryan sırasında başında üç hekim bir sürü de teknisyen oluyo nerden baksan 10 kişi hatta doktorlar kendi aralarında sezeryan diyip geçmiceksin en riskli ameliyatlardan diye konuşuyolardı
Ahsendsl Acemianne12 çünkü herkesinki sizin gibi rahat geçmediğinden olabilir mi? Koskoca bir ameliyat. Çok komplikasyon yaşayan insan var. Herkese uygun değil.
Sirince-anne34 Acemianne12 darısı bana bende normale cesaret edemedim haftaya sezeryan olacagm inşallah bir sorun yaşamam
Toprak_hira59 Acemianne12 çok bilmişlerin tabirince “Normal dogum yapmayan sancısını cekmeyen gercek anne olamıyor ws” tutup saclarindan yolasim geliyor bide o sekilde kiyasliyanlar var 😅 27 haftadan 37 ye kadar tehlikeyle dogum sancisi cektim 37 de alin sezeryan ile yalvardim 10 dk da aldilar ne agri ne sizi yillar gecti korumadim da dikislerimi resmen gulerek girdim gulerek ciktim sezeryandn 😅
Lulemom Minosmi spinal oldum ben. Bence bu ameliyat işlerinde doktor çok önemli. Doktorum çok iyiydi. Dikişimde ip gibi incecik ve baya altta. Bikini giyince görünmüyo mesela. Yani özel hiç bir şey yapmadım. Her şey kendiliğinden oldu. Yani yaptıklarım herkesn yaptığı şeyler. Doğum yaptığım hastane istersen 2 gece kalabileceğimi söyledi. Bebek hemşireleri vardı. Öğretiriz emzirmeyi falan dediler alışıp çıkarsın dediler o yüzden 2 gece kaldım, hastanede hep ayaktaydım. Yatağa sadece uyumak için yatıyordum. Emzirmeyi bile Sandalyede yaptım. İlk günden beri kendi işimi de hwp kendim gördüm. Ama dediğim gibi bence doktorun etkisi büyük
KadersizMelek mervebuglemtkn Amin canın Allahım razı olsun, cümlemizi sağ salim kurtarsın ve kavuştursun inşallah Rabbim 🤲🏻🤲🏻🤲🏻