ArzuGl Hanımlar hangi hastanelerde ve hangi doktorlarda doğum yapacağınızı yazmanız mümkün mü? Alternatif bir yer arıyorum ancak buradaki doktorlar hakkında fikrim hiç yok.
tugbaninmucizesi ArzuGl reyap hastanesi diler koyuncu canim başka kimseyi tavsiye edemem çok ilgili çok samimi bi doktor iyi ki onunla tanismisim met ede ede bitiremem herhalde o kadar memnunum yani 20 25 dk falan muayene ediyor yani o kadar içerde kalıyorum her ayrıntıya kadar bakıyor söylüyor 😊
ArzuGl tugbaninmucizesi 24 haftadayım ben nisa hastanesinediyorum doktorum orada diyeama yakın bir yer bakıyorum. Reyapı aradım ama 3000 tl civarı rakam verdiler benim için biraz fazla olacak😞
LaleSnmez Burcinismailoglu merhaba, ben de Fuat bey'e gidiyorum. Oldukça memnunum. Sizin kaç haftalık?
Bulutalazinannesi Burcinismailoglu Fuat beye gidiyorum bende ama çok memnun değilim sanki ☺️ Çok anlatmayı sevmiyor sadece olunca cevap veriyor. Sen memnunmusun
Ozlemm ArzuGl medilife selda hanima gidiyorum. Simdilik iyi gibi.. normal Dogum 930, sezeryan 1770 Tl idi.. eger mesai saati disinda dogum yapar selda hanimi istersen 600 tl fark aliyor..
Esrakbas ArzuGl sen bakma o fiyatlara oturup pazarlık yapılıyor ben gittim 2100 e indiler en son ama bana yine de çok geldi
ArzuGl tugbaninmucizesi bana telefonda çok enteresan fiyatlar söylediler bir de doktorun gelirse mesai dışında ekstra para da ekleniyor diye düşünmesim hiç. Belki genel bi rakam söylemişlerdir. Çok sağol
ArzuGl Ozlemm selda hanımı burda bikaç kişiden daha duydum hastane hakkında bilginiz var mı izleniminiz iyi sanırım
Tubidy Ozlemm ya medilifetan memnun musunuz oranın adını duyunca bile tüylerim diken diken oluyor 🤦♀️ Selda hanımın methini çok duydum ama sırf medilife diye tercih etmedim
Ozlemm ArzuGl bende bir defa gittim. Hastane temiz biraz kalabalik ama ucuz oldugu icin normal. Selda hanim ilgili ve bilgili bi kadin ben sevdim..
SenHepMercimekOlarakKalacaksin ArzuGl Normal dogum 1800, Sezaryen 2200 du en son. Mesai saati disinda fln doktor ücreti aliniyormus ama ne kadar blmiyorum.
Bulutalazinannesi SenHepMercimekOlarakKalacaksin ArzuGl kolan hastanesi epidural sezaryen istersen 500 tl, doktorun mesai saati dışında gelirse ayrıca 550 tl alıyor
ArzuGl Saremm SultanElmasDemirel Esrakbas SenHepMercimekOlarakKalacaksin Çok teşekkür ederim yardımlarınız için hanımlar 🙏
SultanElmasDemirel Selam ben dogum yaptım. Sizin gibi bilgim yoktu çok. Evime yakın diye esencana gitmiştim. Memnun kalmadım 32. Haftamda hastane değiştirdim. Avcılar Anadolu Hastanesinde Özcan Karademir’in adını çok duydum denemeye karar verdim. İyi ki de gitmişim.. çok başarılı. İşini kesinlikle para için deil sevdiği için yapıyor. Dogum sürecinde size abilik yapıyor resmen. Ayrıca eli çok hızlı :)
Neslisss SultanElmasDemirel Eltimin de 2 çocuğunun doktoru Özcan bey gerçekten anlattığınız gibi çok iyi bir doktor bende 11 haftalik hamileyim uzak kaliyo bize medilife hastanesinde Ahmet Beye gidiyorum tavsiye üzerine gittim şuan çok memnun sayılmam