Ebruuuusalman Kizlar 2li test sonucu cikip e nabiza düsmeyen varmi acaba hastaneyi aradim ama sonuc cikmis e nabizda sonuc görünmüyor normalmi bu sizce aklma ister istemez sacma ama kötü bisey varda e nabizami dusmuyor geliyo
Melos12 Ebruuuusalman canım e nabızda çıksa bile anlaşılmıyor hastaneden gidip alınması gerekiyor sonucu
Melekk-911 Ebruuuusalman e nabizda çıkmış görünüyor ama sonuçlar görünmüyor. Bende arayıp öğrendim çıktığını , gel görüşelim demişti
Ebruuuusalman Melos12 gitcem persembe gunu doktor gel dedi o yuzden persembeyi bekliom hani aklma takildi