Selamlar herkese..
19+2 deyim. Bu zamana kadar hiçbir sıkıntı olmadı gebeligimde. Bugün sabah kahvaltıdan sonra tuvalete gittiğimde adet kanamasi gibi bir kan vardı. Lekelenme değil baya adet olmuşum gibi. Kanama olmuş ve durmuş. Üstümü değiştirdim acile gittim. Alttan muayene karın ultrasonu kan testi yapıldı. Doktor suyun geldi mi diye sordu. O nasıl oluyor dedim. Gelse anlardın dedi. Testlerden bir şey cikmadi. Bı sorun var mı dedim yok dediler. Anormallik var mı dedim yok dediler. Niye olmuş o zaman dedim bilmiyoruz olabilir böyle ama tekrar olursa gelin dediler. Döndum. Biseyler yedim oturdum 1 2 saat sonra tuvalete gittiğimde yine kanama vardı. Adet olmuşum gibi. Yine acile gittim. İdrardan mi vajinadan mi geliyor dediler. Bilmiyorum dedim. Bir ped verdiler. Bunu tak iki saat sonra gel dediler. 1 saate yine gideceğim. Agrim sizim yok normal hissediyorum. Kanama sürekli olmuyor. Oluyor ve duruyor. Niye olabilir sizce yaşayan var mı. Sebepsiz yere olabilir mi ??