Ozlemyvz alparslanin_annesi pantolonlarımın beli dar geldiği için bir beden büyük tayt giymeye başladım zaten 16 haftalık hamileyim. Hamile pantolonumu da denedim ama beli bol kaldı rahat edemedim
Ftsolgn alparslanin_annesi alirsaniZ daha rahat edersiniz bence,zaten yanlarında bedeninize göre ayarlama yerleri var. O şekilde kullanabilirsiniz
Civcivinannesiii alparslanin_annesi henuz almadim pantalonlarim dar geliyo dugmesi iliklenmiyo bende ilikten ve dugmeden lastik toka takiyorum 😂😂vallaha on numara bes yildiz oluyo mis gibi her pantalonuma sigiyorum bu sekil ahahah
alparslanin_annesi Deletedmom177227 evet karnım buyudu biraz ama hiçte kullanmadım biraz daha mı durmalıyız beklemediğim acaba die düşündüm açıkçası
Deletedmom177227 alparslanin_annesi alın ama kalıplarına dikkat edin mesela annem sanıyorum lcw dan almıştı zayıfım 36 beden belden ayarlaması var oluyo ama alt taraf biraz esneme yaptı tabii.. rahat mı evet rahat.
Aslylmz Ben kullanıyorum o zamanlardan beri normal pantalonlar belimi sıkıyor gibiydi bebegi sıkmak gelişimde sıkıntı yasamak istemedim hemde cok rahat ettim
alparslanin_annesi Aslylmz bende çocuk rahatsız olmasın dedim keza sadece cocuk değil benimde ağrıma sebep oluyor ama gereklimi daha bilemedim veyahut her karın büyümesinde yenisi mi alınacak bilmiyorum Fransızım hamileliğe zaten 😅
Civcivinannesiii alparslanin_annesi 😂😂😂 hatta cumartesi gunu kontrole gittim hemsire gorunce bi guldu dahiyane fikrine bayildim dedi ahahahah
Aslylmz alparslanin_annesi yok canım alırken beden olarak kendi yapınıda hesaplayarak al bacaklarda asırı bir şişme olmadı benim daha karnım biraz belirginleşti pantalonlar zaten likralı oluyor genelde ben suan 24+3 üm cok rahat kullanıyorum dahada kullanırım☺️
Civcivinannesiii alparslanin_annesi sende dene hamile.pantalonlari cok pahali 😂😂😂 14 olduk canm sukur🥰
EmnChn alparslanin_annesi ben aldım ama pişmanım biraz. Nedeni 8. Aya girmeme rağmen belimden düşüyor pantalon. Devamlı belimi topluyorum. Göbeğim hamile göbeği gibi değil. Tayt ya da likralı esnek kumaşlı pantalon alın.
Ocakbebegi alparslanin_annesi o aylarda ihtiyaç çok olmuyor ama sonrasında kesin lazım oluyor. O yüzden erken alırsanız da biraz bol kullanırsınız. Belinin üst kısmında ayarlamak için lastik oluyor onu genişletip daraltıyorsunuz. Kesinlikle şart son aylarda başka bişey giyemiyorsunuz
alparslanin_annesi Civcivinannesiii 14+3 bende anliyorsun ozaman beni 😄 bende boşa almak istemiyorum belirli müddet senin taktiğe devam edicem anlaşılan 😂 cinsiyeti ogrene bildin mi bu arada
alparslanin_annesi Aslylmz aramızda 10 hafta var senin duruma bak benim duruma bak 😅 keske benim de çıkmasa karın
Civcivinannesiii alparslanin_annesi et kiz kim goruyo tokayi ahahaha ogrendik canm erkek dedi doktor 🙈🧿💙 sen ogrendinmi naptin
Aslylmz alparslanin_annesi eğer hamile giyim satan biryerden alırsan deneyerek al yardımcı oluyorlar zaten ilerleyen zamanlardada giycek gibi olmus oluyor ben öyle almıştım o zaman 😂