Gulayozgoc Normal doğumum olacak kısmetse, 39+4 üm İlk doğumum 5 saat sürdü aslında doktorum ½ saat sürüp çok kolay olacağını söylüyor ama ilkinde suni sancı çektiğim için unutamadım korkuyorum🥶😳
Humeyrakrtl64 Benimde ikinci normal dogumum olucak bende36+2yim ilki suni sanciyla olmustu bunda bisey demedi doktorm normal dogumda gún veriliyomu acaba merak ediyorum