Gizemuysall3 Merhaba güzel annişler 💜 6 haftalık hamileyim ve vücudum aşırı çatlamaya meyilli onun için bir an önce koruma amaçlı birşey kullanayım diyorum siz neler kullanıyorsunuz ne önerirsiniz ?
k_nur2022 Gizemuysall3 Hayırlı olsun canım sağlıkla gelsin. Biooil kullanıyorum ben. Yaklaşık 4 aydır kullanıyorum. Şu an bi çatlama olmadı inşallah da olmaz. 32+4 deyiz. 🥰🧿
Didemf Gizemuysall3 lıerac jel ama şimdiden başlamayın bence çok erken 12. Hafta dan sonra göğüs bel göbek kalça bacak heryere sürün lıerac çok çabuk bitiyor bu kadar erken başlarsanız çok maliyetli olur indirmede gördükçe stoklayın bugün 84 e aldım indirimde nemlendirme için şimdiden bişeyler kullanın ama
birceefe Gizemuysall3 genetiğinizle alakalı. Anneniz teyzeniz vs nasılsa sizde de öyle oluyor. Ben aylarca biooil kullandım düzenli. Yine de İnanılmaz derecede çatladım. Karnımda kocaman bir ağaç var şu an… biooil bitince de zeytinyağına geçtim onu da çatlak olmasın diye değil kaşıntıyı alsın acımasın nemli kalsın diye sürüyorum artık🤦🏻♀️
Gizemuysall3 Saadet14 bende düşündüm zeytin yağı kantoron yağı veya Hindistan cevizi yağı mı denesem diye tereddütteydim çok teşekkür ederim ☺️
sheyda1991 Gizemuysall3 çatlak kremlerine 4. Aydan itibaren başlamanız sizin açınızdan daha iyidir. Şu an ise kuruyup çatlamamak adına bol su tüketmeniz ve doğal yağlarla kendinizi yağlamanız daha iyidir. Kakao çekirdeği yağı veya bebek yağı 4. Aya kadar size yeterli olacaktır. Göbeğiniz belirginleşmeden çatlamanız başlamaz zaten çok :)
Gizemuysall3 Maleseff şimdiden bile bir çook çatlağım var zaten genetiğim aşırı yatkın kesinlikle çatlamak kaçınılmaz bir son benim için ama çok aşırı olmasın diye elimden geleni yapacağım bende