Yigit-and-mother Kızlar hamileyim ve çok kötü grip olmuşum normalde hiç hasta olmam olursamda saglam olurum ne yapmam gerekiyor hapta içemiyorum
Annesininbitanesi1 Yigit-and-mother ıhlamur bal limon karışımı içiyorum ben nefes alamıyorum 2 haftadır aynı dediğin gibi gribim bir türlü geçmiyor 😞
minikkoalaa Yigit-and-mother Bende hiç hasta olmam olmam bugün test vermemi istedi hoca. Verdim bakalım. Belirtileri yok. Gribim ama nasip 🙃
Yigit-and-mother Annesininbitanesi1 ıhlamur bitki çayına giriyor doktorumda bitki çayı ilk 3 ay düşüşe son 3 ay erken doguma neden olur demişti o yüzden içemiyorum sende içme perişan durumdayım şuanda
Annesininbitanesi1 Yigit-and-mother sorma bende o kadar kötüyüm ki serum yedim o bile işe yaramadı şuan 36+4 üm canım bende